Sunday 19 March 2017

TEMPAT MENARIK DI JOHOR : MEMBELI BELAH

Tak lain tak bukan lagi...tempat membeli belah yang terkenal di Johor ,awak semua boleh ke tempat tersebut dengan syarat bawak duit lebih hehe...jangan lupa waze taipkan nama tempat tersebut ye

1.City Square JB – sebuah shopping mall yang moden dan menempatkan pelbagai shoplot yang menjual pelbagai barangan dalam pelbagai kategori. Terdapat juga foodcourt di sini yang sering menjadi pilihan waga kota untuk makan-makan.

2. Komtar JBCC Shopping Complex – Shopping mall atau plaza yang besar dan menempatkan banyak lt kedai , foodcourt yang best . Samaada barang berjenama atau yang biasa-biasa , semuanya ada . plihan restoran yang menyediakan makanan tradisional Johor juga banyak.

3. Bazaar Johor (Bazaar Karat) – Sebuah pasar malam di tengah-tengah bandaraya Johor Bahru yang menjual pelbagai barangan seperti pakaian, barangan antik, kasut , stokin, tali pinggang dan macam-macam lagi. Satu tempat menarik di Johor Bahru yang happeningdi waktu malam terutamanya di hujung minggu .

4. Johor Premium Outlet (JPO) – Satu tempat menarik untuk shopping di Kulai Johor dan bersebelahan dengan highway Utara-Selatan. Shopping mall ini menempatkan banyak lot kedai yang menjual pakaian berjenama seperti LV, Couch, Adidas dan sebagainya . Sering dipenuhi pengunjung terutamanya ketika ada sales.


No comments:

Post a Comment